Avís legal

Les pàgines d’Internet de escolamusica.conselldeformentera.cat poden contenir enllaços (links) a altres pàgines de terceres parts que escolamusica.conselldeformentera.cat no pot controlar. Per tant, escolamusica.conselldeformentera.cat no pot assumir responsabilitats pel contingut que pugui aparèixer en pàgines de tercers.

Els textos, imatges, sons, animacions, programari i la resta de continguts inclosos en aquest website són propietat exclusiva de escolamusica.conselldeformentera.cat o els seus llicenciants. Qualsevol acte de transmissió, distribució, cessió, reproducció, emmagatzematge o comunicació pública total o parcial, ha de comptar amb el consentiment exprés de escolamusica.conselldeformentera.cat

Així mateix, per accedir a alguns dels serveis que escolamusica.conselldeformentera.cat ofereix a través del website haurà de proporcionar algunes dades de caràcter personal. En compliment del que estableix el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d’abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals ia la lliure circulació de aquestes dades li informem que, mitjançant la complementació dels presents formularis, les seves dades personals quedaran incorporades i seran tractades als fitxers de escolamusica.conselldeformentera.cat per tal de poder-li prestar i oferir els nostres serveis així com per informar de les millores del lloc web. Així mateix, l’informem de la possibilitat d’exercir els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les seves dades de caràcter personal, manera gratuïta mitjançant correu electrònic a escolamusica@conselldeformentera.cat oa l’adreça Plaça de la Constitució, 1, 07860 Sant Francesc Xavier, Illes Balears.