Preinscripcions 2017-2018

PREINSCRIPCIONS SETEMBRE CURS 2017-2018

Dilluns dia 4 de setembre fins diumenge dia 10 de setembre s’obri un plaç extraordinari per a realitzar la preinscripció a l’Escola de Música i Dansa de Formentera. Es pot realitzar a través de la página de l’OVAC (telemàticament) o bé directament a l’OAC presencialment.

• ALUMNES NO REGLATS:  és imprescindible per a poder matricular-se.
  • ALUMNES REGLATS: és imprescindible per a poder realitzar la prova d’accés.

(Les places de totes les especialitats són limitades, de manera que hi haurà un ordre d’entrada: en els alumnes no reglats, segons entrada d’inscripció fins que hi hagi places i en el cas dels alumnes reglats, segons el resultat de la prova d’accés. Seguidament, es publicarà una llista d’espera actualitzant-la si hi ha qualque baixa).

PREINSCRIPCIONS CURS 2017-2018

Dilluns dia 3 d’abril s’obrirà el plaç per a poder realitzar la preinscripció a l’Escola de Música i Dansa de Formentera per el curs 2017-2018.

El plaç romandrà obert del 3 d’abril fins al 25 de juny, ambdós inclosos i es podrà realitzar presencialment a la nostra Oficina d’Atenció al Ciutadà (OAC) o bé, telemàticament a l’OVAC.

Link a la página de l’OVAC:

AVÍS IMPORTANT: l’averia puntual de la pàgina per a realizar la preinscripció ja està solucionada, podeu dur-la a terme sense cap problema.

Disculpau les molèsties.