Preinscripcions i Matrícules Curs 2018-2019

PREINSCRIPCIONS SETEMBRE

Ja s’ha obert  el plaç per a poder realitzar la preinscripció a l’Escola de Música i Dansa de Formentera per el curs 2018-2019.

El plaç romandrà obert fins el dia 11 de setembre,  es podrà realitzar presencialment a la nostra Oficina d’Atenció al Ciutadà (OAC) o bé, telemàticament a l’OVAC.

Important: la preinscripció l’ha de realizar tant l’alumnat antic, com els de nova inscripció i és absolutament necessària per a poder realitzar a continuació, la matrícula per el curs vinent.

MATRÍCULES SETEMBRE ANTICS ALUMNES

El plaç per a poder realitzar la matricula l’alumnat antic romandrà obert els dies 12, 13 i 14 de setembre. Es podrá realizar presencialment a la nostra Oficina d’Atenció al Ciutadà (OAC) o bé, telemàticament a la página de l’OVAC.

MATRÍCULES SETEMBRE NOU ALUMNAT

L’alumnat nou, que no hagi estat matriculat el curs passat, haurà de realitzar la matrícula presencialment el dia 18 de setembre a l’Escola de Música i Dansa de Formentera a les 17.00h. Per a poder realizar correctament la matrícula és necessari portar:

• 2 fotografíes de carnet.
  • Els números de DNI de l’alumne/a i dels pares
  • Fotocòpia del llibre de familia numerosa si és el cas.
  • Fotocòpia de la capçalera de la nòmina en el cas de pares/mares treballadores del Consell.
  • El número de compte o IBAN on es vulgui que es faci la domiciliació.