ATENCIÓ ALUMNES ANTICS!! MES DE SETEMBRE
Per tot aquell alumnat antic  que no hagi realitzat la matrícula la primera quinzena de juliol, s’ha obert un plaç extraordinari del 4 al 10 de setembre (ambdós inclosos) per a poder matricular-se. Es pot realitzar  o bé a través de l’OVAC telemàticament, o bé presencialment a la oficina de l’OAC.

PREINSCRIPCIONS SETEMBRE CURS 2017-2018
Dilluns dia 4 de setembre fins diumenge dia 10 de setembre s’obri un plaç extraordinari per a realitzar la preinscripció a l’Escola de Música i Dansa de Formentera. Es pot realitzar a través de la página de la OVAC (telemàticament) o bé directament a l’OAC presencialment.

ALUMNES NO REGLATS:  és imprescindible per a poder matricular-se.
ALUMNES REGLATS: és imprescindible per a poder realitzar la prova d’accés.

(Les places de totes les especialitats són limitades, de manera que hi haurà un ordre d’entrada: en els alumnes no reglats, segons entrada d’inscripció fins que hi hagi places i en el cas dels alumnes reglats, segons el resultat de la prova d’accés. Seguidament, es publicarà una llista d’espera actualitzant-la si hi ha qualque baixa).

MATRÍCULES CURS 2017-2018. ALUMNES ANTICS

De l’1 al 15 de juliol, romandrà obert el plaç per a poder realitzar la matrícula els alumnes antics (alumnes que han estat matriculats en aquest curs). Es podrà fer telemàticament a l’OVAC (ovac.conselldeformentera.cat) o presencialment a l’OAC.

Per favor, tingueu en consideració que:

• No teniu que aportar cap documentació a no ser que volgueu canviar les dades d’altres cursos. En aquest cas haureu de presentar-ho a l’oficina de l’OAC.
  • Només els alumnes de nou ingrés es matriculen al Setembre, per tant, si no feu la matrícula en el període establert, es donarà de baixa d’ofici, i romandreu en llista d’espera fins que els alumnes de nou ingrés hagin triat plaça. No us oblideu, per favor!!
  • Us recordem també, que heu d’haver formalitzat la preinscripció (teniu de plaç fins al dia 25 de juny) que es pot trobar aquí a la nostra pàgina web a l’apartat de PREINSCRIPCIONS 2017-2018 o també a l’OAC presencialment.

A continuació us adjuntam la nota informativa sobre les matrícules que conté tota la informació completa.

Nota informativa matricula escola 2017

Per a més informació: